En dröm går i uppfyllelse!

Anledningen till att jag så sällan skriver inlägg är att jag håller på med ett annat samlarrelaterat projekt. Inom kort kommer en hel webbplats (med egen domän och allt!) på temat samlande. Jag har längre haft tanken på att skapa en sida där jag kombinerar ett slags virtuellt museum med min forskning kring samlande i vid mening.  Inom kort blir denna dröm verklighet!

Ni får hålla till tåls ett tag till, kära läsare. Ni blir de första som får information om när sidan når etern! Så länge får ni hålla tillgodo med lite vackra bilder på delar av min naturaliesamling. Se under fliken ”mina samlingar”!

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

