Nyhet!

Jag tänkte det kunde vara kul att dela med mig av de föremål jag har i mina samlingar på denna blogg. I fortsättningen kommer därför föremål ur mina privata samlingar att få en egen sida på denna blogg. Ni hittar den högst upp, under fliken ”Mina samlingar” (högst upp på sidan). Jag kommer kontinuerligt att lägga ut bilder av hela eller delar av mina samlingar. Först ut är ölflaskor.

Har du själv en trevlig samling? Då ska du givetvis berätta om detta!

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

